D-Chip fyller 30 år!
Publicerat
D-Chip fyller 30 år!
Vi kommer fira det hela med en glittrande jubileumsbal som kommer äga rum fredagen den 9 maj. Välkomna är både D-Chips medlemmar & alumner och medlemmar på D-sektionen.
Kvällen kommer avslutas med eftersläpp på Blekingska nation (ingår i sittningsbiljetten) där alla balgäster är välkomna!
Datum: 9 maj
Tid: 18.00 (..)
Plats: A-husets utställningshall (ingång på A-husets framsida)
Pris: 350 kr för studenter, 400 kr för övriga
Klädkod: Högtidsdräkt
Tema: Prinsessa
Biljetter
BILJETTSLÄPP D-CHIP MEDLEMMAR & ALUMNER: MÅNDAG 24/3 KL. 12.15.
BILJETTSLÄPP D-SEK: ONSDAG 26/3 KL. 12.15
LÄNK TILL ORBI-EVENEMANG: https://go.orbiapp.io/I6e6B5TKORb