D-Chips nya hemsida
Publicerat
Välkommen till D-Chips nya hemsida!
Efter ett helt år är är oerhört glada och stolta över att kunna presentera vår helt nya hemsida!
Vi vill ge en särskild eloge till Josefin Wetterstrand, som har varit drivande i hemsidans utveckling och design. Tack vare henne har det faktiskt blivit av, och i slutändan blev det mycket bättre än vad vi hade vågat hoppas på. Vi vill också rikta ett stort tack till Daniel Adu-Gyan, som har varit väldigt hjälpsam genom hela processen.
Om ni skulle stöta på något som känns konstigt eller inte funkar som det ska, säg gärna till!
Hoppas ni gillar sidan lika mycket som vi gör!
För styrelsen,
Hanna Arendt
Vice ordförande 24/25